#wracam do Colosseum

Cieszymy się, że będziemy mogli wznowić treningi z Wami. Tęskniliśmy !
Okres zamknięcia siłowni i zawieszenie działalności pociąga za sobą wiele zmian. Wierzymy jednak, że powrót do treningów w Colosseum będzie dla Was przyjemnością. Odświeżyliśmy dla Was wnętrze, wszystkie sprzęty oraz maszyny zostały zdezynfekowane. Proces dezynfekcji poprzez ozonowanie powtórzymy jeszcze tuż przed otwarciem, siłownia będzie cyklicznie ozononowana aby zapewnić Wam komfortowe warunki. Na siłowni wdrążone zostały już pierwsze procedury oraz zalecenia sanitarne.
Przed Nami intensywny czas i dużo pracy, wybaczcie więc jeśli będzie się trudno do Nas dodzwonić. Poniżej znajdziecie odpowiedzi na wiele pytań, jeśli nie znalazłeś tu informacji które są niezbędne żebyś mógł powrócić do treningów skontaktuj się z Nami na Naszym fanpage’u.

Pytania i odpowiedzi

1. Od kiedy będę mógł wrócić do treningów na siłowni?
- Zgodnie z wytycznymi siłownie oraz kluby fitness mogą wznowić działalność od 6 czerwca 2020. Otwieramy o 8:00! PRZERWA TECHNICZNA - poniedziałek/piątek 14:30-15:00, sobota i niedziela 14:00 - 14:30 PS. Pamiętaj o zabraniu własnego ręcznika na trening !

2. Czy godziny otwarcia będą zmienione?
- Godziny otwarcia pozostawiamy bez zmian. Treningi od poniedziałku do piątku odbywają się z godzinach 6:30-22:30, w soboty trenujemy w godzinach 8:00-21:00, w niedzielę zapraszamy od 10:00 do 20:00, codziennie wyznaczona jest 30minutowa przerwa techniczna.

3. Czy grafik zajęć ulegnie zmianom?
- Ze względu na konieczność wprowadzenia specjalnych procedur koniecznie będzie niestety wprowadzenie zmian w grafiku zajęć. Aktualne grafik znajdziesz w recepcji klubu. Grafik będzie dostępny na Naszej stronie internetowej jeszcze przed 6 czerwca, rezerwacje na zajęcia będzie można zrobić telefonicznie od soboty. Treningi grupowe będą odbywały się od poniedziałku tj. 8 czerwca. W kolejnych tygodniach rezerwacje będą przyjmowane w każdy piątek od godziny 10:00 EDYCJA: Od 1 lipca rezerwacje nie są konieczne, zapraszamy na wybrany trening bez zapisów.

4. Czy mój karnet będzie odwieszony automatycznie?
- Dokładamy wszelkich starań aby z KAŻDYM Z WAS skontaktować się telefonicznie i ustalić dogodne warunki powrotu do treningów. Prosimy zatem o odrobinę cierpliwości ? Okres zawieszenia karnetów przekraczam dopuszczalny regulaminem czas zawieszenia ich, jednak ze względu na wyjątkowe okoliczności WSZYSTKIE dni zostaną doliczone do karnetów. Karnety zostaną automatycznie odwieszone 14 czerwca 2020.

5. W jakich godzinach czynny będzie kącik dla Dzieci?
- Kącik na ten moment pozostanie nieczynny. Jeśli będziesz chciał korzystać z kącika w przyszłości zgłoś się do recepcji klubu.

6. Czy konieczne jest rezerwowanie konkretnej godziny na trening?
- Przestrzeganie zaleceń jest dla Nas priorytetem, dlatego też na bieżąco będziemy monitorować liczbę osób przebywających na treningu. Możliwe, że za jakiś czas będziemy musieli wprowadzić ograniczenia, jednak na ten moment NIE MA KONIECZNOŚCI rezerwacji konkretnej godziny treningu.

7. Czy konieczne jest rezerwowanie miejsca na zajęciach grupowych?
- Od 6 czerwca na KAŻDE zajęcia grupowe obowiązują wcześniejsze zapisy. Wprowadzona zostaje maksymalna liczba osób, które będą mógłby brać udział w treningach fitness. Rezerwacje przyjmujemy telefonicznie - konieczne będzie podanie numeru karty Klienta. EDYCJA: Rezerwacje AKTUALNIE nie są konieczne.

8. Chciałabym zapisać się na trening grupowy - jak mogę to zrobić?
- Rezerwacje przyjmujemy telefonicznie . Zapisy ruszają w każdy piątek o godzinie 10:00 (rezerwacje na zajęcia od 1 czerwca). Rezerwacje obowiązują wszystkich członków klubu oraz użytkowników kart zewnętrznych Multisport oraz Benefit. Regulamin rezerwacji dostępny jest w recepcji Siłowni. Listy na zajęcia są zamykane na 30 minut przed rozpoczęciem zajęć.EDYCJA: Nie prowadzimy już zapisów. Zapraszamy na treningi!

9. Jestem użytkownikiem karty Multisport - czy będę mógł nadal korzystać z treningów?
- Tak, oczywiście ? Wystarczy przyjść do Nas z aktywną kartą oraz dokumentem tożsamości ze zdjęciem. Jeśli chcesz skorzystaj z zajęć grupowych pamiętaj o konieczności rezerwacji miejsc. EDYCJA: Rezerwacje miejsc nie są już konieczne. Skorzystaj z Programu "Aktywne Lato"

10. Co powinienem zabrać na trening?
- Na trening zabierz wygodne buty i strój do treningu. Zalecamy również korzystania z ręcznika podczas treningu. Wodę, napoje izotoniczne oraz suplementy możesz nadal kupić przy recepcji. Będziemy wdzięczni za dokonywanie płatności kartą.

11. Czy kabiny prysznicowe będą dostępne dla Klientów?
- Jak najbardziej, szatnie są w pełni dostępne łącznie z częścią gdzie znajdują się prysznice.

12. Sauna będzie uruchamiana bez zmian?
- Niestety nie będzie możliwości skorzystania z sauny do odwołania.:

13. Czy zajęcia "Trenuj z Położną" znajdą się w grafiku zajęć?
- Zajęcia z pewnością wrócą do grafiku zajęć, jednak nie od 8 czerwca. Będziemy informować Panie o uruchomieniu grupy, pierwszeństwo udziału w zajęciach będą miały Panie, które już chodziły na zajęcia lub były zapisane na listę rezerwową. Od 6 czerwca będziemy zapisywać kolejne osoby na listę rezerwową. Możliwość zapisu na listę drogą telefoniczną. Treningi skierowane są do Pań w ciąży.EDYCJA: Zajęcia ruszają od 7 lipca, Panie o miejscach w grupie będą informowane telefonicznie. Nadal obowiązują zapisy na listę rezerwową. Grupa jest ZAMKNIĘTA. Opłata za miesięczny karnet na zajęcia to 120 zł

14. Czy muszę trenować w maseczce?
Zarówno trenerzy i instruktorzy fitness jak i osoby trenujące na siłowni nie muszą nosić maseczki W CZASIE TRENINGU.

15. Co powinienem zabrać na trening grupowy?
- Wszystkie niezbędne sprzęty znajdziesz na sali fitness, prosimy jednak w miarę możliwości o korzystanie z własnego ręcznika oraz maty.

16. Zgubiłem kartę Klienta, co powinienem zrobić?
- Zgłoś się na recepcję, gdzie po wypełnieniu niezbędnych formularzy zostanie wystawiona nowa karta. Opłata za nową kartę członkowską wynosi 15 zł.

17. Z jakich zniżek mogę aktualnie skorzystać na siłowni, czy zniżka studencka jest aktywna?
- Zniżka studencka jak najbardziej jest nadal dostępna. Zniżka przyznawana jest uczniom oraz studentom do 26. roku życia. Kolejną zniżką, z której można skorzystać jest zniżka na Kartę Dużej Rodziny. Od 1 czerwca nie obowiązują inne zniżki na karnety.

18. Czy mogę wprowadzić gościa na swój karnet?
-Niestety w tej chwili nie ma takiej możliwości. Wszystkie wizyty muszą być rejestrowane w systemie.