Aerobik

Treningi w Colosseum to nie tylko sztangi, sprzęt do treningu cardio oraz sprzęt siłowy. Możesz również wybierać wśród szerokiej oferty treningów grupowych prowadzonych przez doświadczonych instruktorów. Każde zajęcia zbliżą Cię do osiągnięcia wyznaczonych celów.

Treningi możesz dowolnie łączyć dzięki specjalnej ofercie karnetu OPEN. Możesz uczestniczyć w dowolnej ilości zajęć, testować i sprawdzać Naszych instruktorów. Wybierz swoje ulubione zajęcia i zacznij treningi już dziś. Oferujemy Wam dynamiczne treningi takie jak FitBody czy Salsation. W ofercie znajdziesz również zajęcia wzmacniające typu Body Shape, Power PUMP oraz formy rozciągające jak pilates.

NOWOŚCI w ofercie Colosseum!


ABT – brzuch, uda, pośladki/ aerobic

Przeważająca część zajęć przeznaczona jest na ćwiczenia siłowe mięśni brzucha, ud, bioder i pośladków. Umiarkowana intensywność zajęć wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, poprawia siłę mięśniową oraz powoduje zmianę kształtu i elastyczności mięśni. Taka forma ruchowa polecana jest dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych w każdym wieku.


PN 16:00
ŚR 16:00
WT 19:15

BRAZYLIJSKIE Pośladki

-Ćwiczenia ukierunkowane na wyrzeźbienie pięknej pupy, poprzedzone ciekawą, aerobową rozgrzewką. Zgrabne pośladki to marzenie wielu kobiet - możesz je spełnić regularnie uczestnicząc w tych zajęciach . Zajęcia dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania.

CZW 16:00

CROSS trening

Ich celem jest zbudowanie siły i kondycji, przy jednoczesnej utracie wagi. Ideą cross-treningu jest to, aby stopniowo podnosić wytrzymałość ogólną ćwiczących poprzez dobór odpowiedniej metody treningowej. Trening odbywa się tak jak trening obwodowy - w jednej serii każdy z trenujących wykonuje inne ćwiczenie.


ŚR 18:30
PT 18:30

FAT Killer

to intensywny trening interwałowy, skierowany na maksymalne spalanie tkanki tłuszczowej (przyspieszenie metabolizmu) oraz poprawę wydolności. Podstawą treningu są proste ćwiczenia cardio, angażujące jak najwięcej partii ciała, mogą to być pompki, wypady, podskoki, szybkie przysiady ( z ciężarkiem lub bez), sprint w miejscu, skakanka itp . Dane ćwiczenie wykonujemy z maksymalną dla nas intensywnością przez 20 sekund, a kolejne 10 sekund odpoczywamy. Po zakończeniu treningu najlepsze jest dla nas to, że organizm wciąż pracuje na wysokich obrotach, spalając tkankę tłuszczową..

PN 20:15

GIMNASTYKA OGÓLNOKONDYCYJNA/ZDROWY KRĘGOSŁUP

Gimnastyka pobudza pracę układu krążenia, co powoduje lepsze odżywianie mięśni. Zawiera ćwiczenia w pozycji stojącej, czasami z przyborami, np. z hantelkami, szarfami. Po ok. 30 min. ćwiczenia na macie w pozycjach niskich, a zwłaszcza pozycji leżącej, która zapewnia odciążenie układu kostnego a szczególnie kręgosłupa. Na zakończenie, stretching - harmonijne ćwiczenia rozciągające. Zajęcia skierowane są do osób po 50 roku życia.


PN, ŚR, PT 9:00

HIT

To zajęcia fitness o bardzo wysokiej intensywności , które pozwolą szybko spalić zbędną tkankę tłuszczową, skutecznie poprawić kondycję i wymodelować sylwetkę. HIT pozwala każdemu osiągnąć maksymalne rezultaty w krótkim czasie. Jest to program idealny dla kobiet i mężczyzn.

PN 19:00
CZW 18:00

INTER - FIT

Zajęcia fitness połączone z zajęciami interwałowymi. Nacisk kładziemy na całe ciało. Rozwijamy również wytrzymałość, wydolność i dynamikę. Zajęcia trwają ok godziny i podzielone są na 2 części - część I interwałową oraz część II trening całego ciała

NDZ 18:00

KETTLE - trening obwodowy

Trening z tzw. odważnikami kulowymi, to przede wszystkim ćwiczenia balistyczne - w których odważnik jest w ruchu, angażując całe ciało do kontroli toru jego lotu. Eliminuje tzw. najsłabsze ogniwa naszego organizmu, poprzez wymuszanie prawidłowych wzorców ruchowych. Podstawowe ćwiczenia statyczne to martwy ciąg i goblet squat (popularny głęboki przysiad z ciężarem trzymanym przy ciele na wysokości klatki piersiowej).

CZW 19:00

MagicBAR

zajęcia fitness z użyciem sztangi, rozwijające wszystkie partie mięśni, które łączą wzmacnianie mięśni, spalanie kalorii i traning przy muzyce, ale bez skomplikowanych układów tanecznych, rewelacyjnie ujędrniają i modelują całą sylwetkę, a zwłaszcza miejsca szczególnie narażone na odkładanie się tkanki tłuszczowej: uda, pośladki, brzuch i ramiona.

SOB 12:30

MedicalFITNESS

Zajęcia wzmacniające o średniej intensywności. Szczególną uwagę zwracamy na technikę wykonywanych zajęć, dlatego Medical Fitness jest bezpieczny dla osób z problemami z kręgosłupem czy kolanami. Zajęcia prowadzone przez doświadczonego fizjoterapeutę.


PN 18:15
PT 18:15

POWER Pilates

POWER Pilates to bardziej dynamiczna wersja klasycznych zajęć Pilates. Ćwiczenia angażują całe ciało, z uwzględnieniem głębokich mięśni brzucha i miednicy. Do tego praca nad koordynacją ruchową oraz prawidłową postawą ciała. Idealny pomysł na rozpoczęcie dnia!


WT 9:00
CZW 9:00

POWER Pump

Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe z użyciem specjalnej sztangi mające na celu kształtowanie sylwetki poprzez pracę z obciążeniem dostosowanym do indywidualnych możliwości ćwiczącego. Jest to świetna alternatywa dla treningu siłowego.


PT 19:00

PILATES

Jest to trening całego ciała w skład, którego wchodzi ponad 500 ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Niezwykłość metody Pilates polega między innymi na tym, że przynosi ona nie tylko korzyści fizyczne, ale także psychiczne. Poprawia wygląd całej sylwetki, a także łagodzi bóle kręgosłupa i stawów oraz uczy poprawnego oddychania.

WT 20:15
CZW 20:15

SALSATION

Nazwa "Salsation" to połączenie słów "salsa" i "sensation". Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą.

PN 18:00
PT 17:00

STEP/GIMNASTYKA WYSZCZUPLAJĄCA

Kompleksowy zestaw ćwiczeń wyszczuplających, wzmacniających i wytrzymałościowych przy muzyce, obejmujący wszystkie grupy mięśni. Ćwiczenia o średniej intensywności (dla średniozaawansowanych).


ŚR 20:00
PT 18:00

STEP/ABT

Forma aerobiku kształtująca przede wszystkim kondycję fizyczną podczas, której wykonuje się na specjalnej platformie pojedyncze kroki, a następnie układy choreograficzne. W związku z możliwością regulacji wysokości stepu, forma ta przeznaczona jest zarówno dla osób początkujących jak i średniozaawansowanych.

PN 20:00

STRETCHING funkcjonalny

Zajęcia stretchingu funkcjonalnego polegają na zwiększaniu elastyczności i przywracaniu równowagi w napięciu mięśni. Efektem jest wydłużenie mięśni, zwiększenie zakresu ruchomości w stawach, poprawa ukrwienia i eliminowanie napięć, które są efektem stresu, siedzącego trybu pracy lub intensywnego treningu. Podczas ćwiczeń zwracamy szczególną uwagę na precyzyjne wykonywanie ruchów połączonych z poprawnym oddychaniem. Zajęcia działają również odprężająco, prowadzone są przy spokojnej i relaksacyjnej muzyce. Zajęcia przeznaczone dla każdego, bez względu na wiek i poziom wytrenowania.

PT 19:15

Stretching

Rozciąganie do szpagatu - zestaw ćwiczeń rozciągających głównie nogi,dzięki którym nasze ciało staje się jędrniejsze, nogi często zyskują smuklejszy kształt. Ćwiczenia te dodatkowo zmniejszają w przyszłości ryzyko kontuzji oraz zwiększają zakres ruchu.

SOB 12:00

TBC

Zajęcia dedykowane osobom z problemami przeciążeniowymi kręgosłupa i stawów. Szczególnie polecane osobom, które większość dnia spędzają za biurkiem, przez co układ mięśniowo-więzadłowo-stawowy uległ osłabieniu, pojawiły się bóle kręgosłupa, drętwienie kończyn itp. W zajęciach mogą też uczestniczyć osoby ze zdiagnozowaną dyskopatią itp.

WT 16:00
SOB 9:30

THERAPY PILATES

Zajęcia dedykowane osobom z problemami przeciążeniowymi kręgosłupa i stawów. Szczególnie polecane osobom, które większość dnia spędzają za biurkiem, przez co układ mięśniowo-więzadłowo-stawowy uległ osłabieniu, pojawiły się bóle kręgosłupa, drętwienie kończyn itp. W zajęciach mogą też uczestniczyć osoby ze zdiagnozowaną dyskopatią itp.

PN 19:15

TRENING FIT

Grupowy trening siłowy, czyli przenosimy „siłownię” na salę. Zajęcia aktywizują całe ciało, pobudzając silnie mięsień do pracy, przy wykorzystaniu różnych, kolorowych sprzętów dostępnych na sali. Szczególny nacisk kładziony jest na poprawność techniczną wykonywanych ćwiczeń, przy nadzorze prowadzącego, co zapewnia efektywny trening wysmuklający i ujędrniający całe ciało! Dodatkowym aspektem jest wzmocnienie mięśni, co znacznie wpłynie na koordynowanie zachowania prostej postawy.

ŚR 19:00

TRENING OBWODOWY/TRENING FUNKCJONALNY

Ćwiczenia wykonywane są na każdą grupę mięśniową z użyciem przyrządów. Poprawia on jędrność ciała oraz pobudza spalanie tkanki tłuszczowej. Trening obwodowy to doskonały sposób na wymodelowanie sylwetki szczególnie dla osób, które zaczynają ćwiczenia. Poznaj zalety treningu obwodowego, dzięki niemu pobudzisz metabolizm i krążenie, wzmocnisz mięśnie, stawy i ścięgna oraz przygotujesz ciało na zwiększony wysiłek i uprawianie sportu.

PN 17:00
WT 19:00/20:00
ŚR 17:15
CZW 17:00
PT 20:00

WZMACNIANIE

Forma ćwiczeń siłowych z wykorzystaniem ciężarków, obciążników na ręce i nogi oraz taśm elastycznych. Podczas ćwiczeń angażowane są wszystkie grupy mięśniowe, powodując ich wzmocnienie i wytrzymałość, a także ćwiczenia te maja na celu przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Dzięki umiarkowanej intensywności zajęcia dostosowane są zarówno dla początkujących jaki i zaawansowanych.


ŚR 18:15

ZUMBA

Jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, poprzez ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

PN 21:00
ŚR 21:00

AKTYWNE 9 MIESIĘCY / Trenuj z położną

Jest to bezpieczna forma ćwiczeń stworzona z myślą o kobietach ciężarnych, ich potrzebach i dolegliwościach związanych z ciążą. Dzięki regularnej aktywności fizycznej lepiej przygotujesz się do porodu i szybciej wrócisz do formy po porodzie. Zajęcia oparte o formę treningu wzmacniającego z wykorzystaniem różnego sprzętu, body ball, pilates, stretching. Zajęcia mają na celu oprócz poprawy samopoczucia i zmniejszenia dolegliwości, poprawić wydolność ogólną oraz nauczyć świadomej kontroli nad mięśniami biorącymi bezpośredni udział w porodzie

WT 18:15
CZW 18:15
SOB 11:00




Partnerzy

Zapraszamy na siłownię!

Zadzwoń!