Fitness PO PORODZIE


Data publikacji: 12.09.2017 r.

Drogie Mamy, oferta przygotowana specjalnie z myślą o Was ! Fitness PO PORODZIE - trening pod okiem położnej i trenerki fitness Patrycji Glińskiej. Pora wrócić do figury, którą miałyście przed ciążą, a nawet lepszej ! Bezpieczny trening będzie też rodzajem "rehabilitacji" po ciąży. Po urodzeniu dziecka, obciążeń które towarzyszyły Ci przez 9 miesięcy już nie ma więc organizm i kręgosłup jest jakby „rozchwiany”, potrzebuje prawidłowych wzorców ruchowych i przywrócenia funkcji mięśni, które w ciąży były „wyłączone” chociażby mięśnie brzucha. Pojawia się również mały Człowiek, który wymaga opieki, a nie zawsze Mamy myślą o swoim kręgosłupie i ogólnej sprawności rzutującej na przyszłość. Dlatego tak ważny jest stopniowy powrót do formy. Błędem wielu mam jest pogoń za zrzuceniem kilogramów jak najszybciej często ćwicząc zbyt intensywnie. Trenujemy we czwartki o 17:00. Po dawkę wiedzy zajrzyj na stronę Ćwicz z położną!


Partnerzy

Zapraszamy na siłownię!

Zadzwoń!